Виробник: | NGK |
Iridium / Standard: | Racing |
Країна виробник: | Японія |
Свічка запалювання NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки часто перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації і потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бічного електрода, а не проскакує.
Дані
Зовнішня різьба [мм]: 14,0
Довжина різьби [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 1
Свічка запалювання: 1 електрод маси, нікелевий електрод, откручивающееся SAE-підключення, з плоским сідлом, з помехоподавлением, 5 кОм
Ширина зіву гайкового ключа: 20,8 mm
Аналоги:
DS 5319 / IW31
Свічка запалювання NGK 3830 / BR10EG застосовність в моделях:
APRILIA RS RS 125 (1992-2010)
APRILIA RX / SX RX 125 (2008-2011)
APRILIA RX / SX SX 125 (2008-2011)
HONDA CR CR 80 R (1990-1991)
HONDA CR CR 80 R (1992-1995)
HONDA CR CR 80 R (1996-2002)
HONDA CR CR 85 R (2003-2007)
KAWASAKI KX / KX-F KX 65 (2000-2010)
KAWASAKI KX / KX-F KX 65 (2011-2016)
KTM SX / SX-F SX 65 (2001)
KTM SX / SX-F SX 65 (2002)
KTM SX / SX-F SX 125 (1996-1997)
YAMAHA YZ YZ 85 /LW (2002-2016)
Основні | |
---|---|
Виробник | NGK |
Країна виробник | Японія |
Користувацькі характеристики | |
Матеріал електрода | Нікель |
Тип свічки | Одноелектродна |
- Ціна: 310 ₴