Виробник: | NGK |
Iridium / Standard: | Racing |
Країна виробник: | Японія |
Свічка запалювання NGK Racing
Гоночні свічки запалювання повинні витримувати дуже жорсткі навантаження. Частота обертання під час гонки часто перевищує 15.000 об/хв. Температура, тиск, вібрації і потоки в камері згоряння настільки інтенсивні, що звичайний бічний електрод міг би зламатися або розплавитися.
З цієї причини гоночні свічки запалювання мають, наприклад, кільцеподібний бічний електрод. Іскра швидше ковзає від середнього електрода до бічного електрода, а не проскакує.
Дані
Зовнішня різьба [мм]: 14,0
Довжина різьби [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 1
Свічка запалювання: 1 електрод маси, бех звонка, откручивающееся SAE-підключення, з плоским сідлом
Ширина зіву гайкового ключа: 20,8 mm
Аналоги
DS 5317 / IW27
Свічка запалювання NGK 5827 / B9EGV застосовність в моделях:
HUSQVARNA WR WR 250 (1999-2004)
SUZUKI RMX RMX 250 (1989-1990)
SUZUKI RMX RMX 250 (1991)
SUZUKI RMX RMX 250 (1992)
SUZUKI RMX RMX 250 (1993-1995)
SUZUKI RMX RMX 250 (1996-1998)
SUZUKI RMX RMX 250 (1999-2001)
Основні | |
---|---|
Виробник | NGK |
Країна виробник | Японія |
Користувацькі характеристики | |
Матеріал електрода | Нікель |
Тип свічки | Одноелектродна |
- Ціна: Ціну уточнюйте