Гальмівні колодки BREMBO
- 07BB37SAМото колодки BREMBO 07BB37SA ( FDB2218 ) KTM SUPERDUKE,HONDA CBR1000RR,GSX-R 1000,TRIUMPH,DUCATI MULTISTRADAВ наявності2 397 ₴/комплект
- 07BB37LAМото колодки SBS901RS ( FDB2218 ) KTM SUPERDUKE,HONDA CBR1000RR,GSX-R 1000,TRIUMPH,DUCATI MULTISTRADAВ наявності2 679 ₴/комплект
- 07BB3793Мото колодки SBS901RS ( FDB2218 ) KTM SUPERDUKE,HONDA CBR1000RR,GSX-R 1000,TRIUMPH,DUCATI MULTISTRADAВ наявності3 690 ₴/комплект
- 07SU27LAМотоколодки BREMBO 07SU27LA аналог FDB2178 Suzuki GSXR,Suzuki INTRUDER/ Kawasaki ZX10R Ninja/Kawasaki Z1000...В наявності1 747 ₴/комплект
- 07KA23SA
- 1175337Мотоколодки BREMBO 07BB02CC FDB2005 / MCB672 / BRAKING BR 773/SBS675Немає в наявності1 133 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 1175338Мотоколодки BREMBO 07BB02SP FDB2005 / MCB672 / BRAKING BR 773/SBS675 задній супортНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07BB0258Мотоколодки BREMBO 07BB0258 FDB2005 / MCB672 / BRAKING BR 773/SBS675Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07BB0235Мотоколодки BREMBO 07BB0235 FDB2005 / MCB672 / BRAKING BR 773/SBS675Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07BB02SX
- 07BB02SDМотоколодки BREMBO 07BB02SD FDB2005 / MCB672 / BRAKING BR 773/SBS675Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07BB02TT
- 1175345Мотоколодки BREMBO 07BB27SD FDB2165 /TRW MCB743 / EBC FA368 /Braking 891CM44 /SBS 791Немає в наявності937 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 1175350Мотоколодки BREMBO 07BB38SA аналог FDB2213 APRILIA CAPONORD, BMW R1200, BRP Can-Am SPYDER, DUCATI MONSTERНемає в наявності1 158 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 1175351Мотоколодки BREMBO 07BB3884 аналог FDB2213 APRILIA CAPONORD, BMW R1200, BRP Can-Am SPYDER, DUCATI MONSTERНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175374Мотоколодки BREMBO 07SU32SP SUZUKI GSR400, GSX-R600, GSX1300R HAYABUSA аналог FDB2213Немає в наявності1 183 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 1175360Мотоколодки BREMBO 07HO45SA аналог FDB2079 /TRW MCB703/ EBC FA265/BRAKING BR827Немає в наявності1 317 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 07KA28LAМотоколодки BREMBO 07KA28LA аналог EBC FA417/4HH / FERODO FDB2220ST /Braking 927CM55/TRW MCB789SV /SBS 838Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175371Мотоколодки BREMBO 07KA28SA аналог EBC FA417/4HH / FERODO FDB2220ST /Braking 927CM55/TRW MCB789SV /SBS 838В наявності2 444 ₴/комплект
- 1175359Мотоколодки BREMBO 07HO43SP аналог TRW MCB705SH / FERODO FDB2075/ EBC FA261 /Braking 813 /SBS 736LSНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175347Мотоколодки BREMBO 07BB33SA аналог TRW MCB829/ FERODO FDB2255/ EBC FA604/4 /Braking 947CM55 /SBS 870Немає в наявності2 087 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 07BB2809Мотоколодки BREMBO 07BB2809 аналог TRW MCB707 / FERODO FDB2039/ EBC FA363 /Braking 794 /SBS 742Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175346Мотоколодки BREMBO 07BB28SP аналог TRW MCB707SH / FERODO FDB2039/ EBC FA363 /Braking 794 /SBS 742В наявності2 049 ₴/комплект
- 07HO30SCМотоколодки BREMBO 07HO30SC аналог Ferodo FDB570,TRW MCB598, Braking 716CM55, EBC FA142HH SBS 627HSНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
Серії гальмівних колодок Brembo (гальмівні колодки для мотоцикла)
Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.
Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.
У цій статті будуть докладно розглянуті різні серії гальмівних колодок Brembo (від Sintered до Carbon-Ceramic), особливості складу і найбільш ефективні галузі їх застосування - Racing (тільки для треку), Road (для дорожніх мотоциклів), Off-Road (для бездоріжжя і мотоциклів подвійного призначення).
Серія | Склад | Опис | Призначення | Застосування |
Racing | RC | Carbon-Ceramic | Racing | Передні |
SC | Sintered | Racing / Road | Передні | |
Road | SA | Sintered | Road | Передні |
SP | Sintered | Road | Задні | |
Carbon-Ceramic | Carbon-Ceramic | Road | Передні і задні | |
Off-Road | SD | Sintered | Off-Road | Передні і задні |
SX | Sintered | Off-Road і SuperMotard | Передні і задні | |
TT | Carbon-Ceramic | Off-Road (Road) | Передні і задні |
Склади, використовувані у виробництві гальмівних колодок, діляться на два основних типи: ORGANIC і SINTERED:
+ Склад Sintered - це металеві порошки з фрикційним матеріалом і абразивами змішані таким способом, щоб вийшов склад, який зберігає свої характеристики навіть при високих температурах. Гальмівні колодки цього складу працюють таким чином - металеві порошки створюють силу тертя колодок при високих температурах, фрикційний матеріал допомагає стабілізувати гальмівне зусилля, а абразиви очищають диски.
+ Склад Organic складається головним чином із сполучних смол, металів, фрикційних матеріалів і абразивів. При використанні цього складу силу тертя створюється металами і смолами, а фрикційні матеріали та абразиви, які виконують функції з очищення диска і стабілізації гальмівного зусилля.
Вибір складу - у всіх типів гальмівних колодок є свої області найбільш ефективного застосування, в яких вони повинні відповідати певним характеристикам: гонки - гальмування при високих температурах гальмівної системи, дорога - висока стабільність при низьких і середніх температурах, зносостійкість.
"Притирання" гальмівних колодок - це важлива процедура для всіх складів і особливо важлива для складу RC. Притирання гальмівних колодок для мотоцикла відбувається шляхом легкого гальмування кілька разів поспіль з нетривалими паузами, і подальшого різкого гальмування. Таким чином, створюється правильний цикл нагріву і охолодження, необхідний для підготовки гальмівної системи.
Тривалість періоду "притирання" залежить від складу - зазвичай для складу Organic потрібно більше часу, ніж для Sintered.
Серії Racing RC і SC. Гальмівні колодки для спортивних мотоциклів.
Колодки цих серій були розроблені, щоб гарантувати спортсменам виняткові робочі характеристики. Матеріали, які в них використані, головним чином відомі високим коефіцієнтом тертя і постійною ефективністю, особливо при високих температурах гальмівного диска. Ці характеристики гарантують чудову і рівномірне гальмування протягом всієї гонки, знижуючи ймовірність "провалу гальмівної ручки".
Серія RC (Carbon-Ceramic) - Тільки для треку. Справжній спортивний складу гальмівних колодок для мотоциклів. Підходить для будь-якого рівня змагань і трас. Коефіцієнт тертя цього складу стабільний при високих температурах, що дає постійне прогнозоване гальмування від кола до кола, від старту до фінішу. Передні колодки. | |
Серія SC (Sintered) - для міста і треку. Склад володіє відмінним коефіцієнтом тертя з першого гальмування, що безумовно важливо при міській їзді, а також забезпечить стабільне гальмування в умовах аматорських гонок. Передні колодки.
|
Колодки серій RC і SC не розраховані на використання при низьких температурах. Виробник рекомендує не застосовувати гальмівні колодки цих серій для дорожнього використання в умовах холодного клімату.
Серії SA, SP та Carbon-Ceramic. Для дорожніх мотоциклів.
Гальмівні колодки для мотоциклів цих серій зберігають високий коефіцієнт тертя незалежно від експлуатаційних режимів, як при високих, так і при низьких температурах, а також володіють тривалим терміном служби.
Серія SA (Sintered) - склад, розроблений спеціально для передніх гальмівних систем, володіє відмінними характеристиками не залежно від режимів і умов експлуатації. Ідеальна альтернатива оригінальним гальмівним колодкам. Передні колодки. | |
Серія Carbon-Ceramic - еволюція органічного складу з більш високим вуглецевої змістом. Цей склад дозволяє збільшити термін служби, а також забезпечує хороші робочі характеристики у всіх умовах експлуатації: при будь-якій температурі і вологості. Передні і задні колодки. | |
Серія SP (Sintered) - склад, що забезпечує високі гальмівні характеристики за будь-яких експлуатаційних умовах. Задні гальмівні колодки. |
Порівняння серій гальмівних колодок Brembo.
З точки зору продуктивності два складу значно відрізняються один від одного за такими параметрами:
Эффективность - коэффициент трения и стабильности фрикционного контакта, измеренного относительно основных физических параметров, которые изменяются в течения торможения, таких как: температура, скорость и время торможения. Эти параметры определялись как в условиях лабораторных тестов на стенде, так и на мотоциклах.
Износ - этот параметр показывающий количество израсходованного материала трения выраженного как толщина (мм), или объемом, за число торможений (лабораторное испытание) или количество пройденного пути (на мотоцикле).
Фрикционные различия между составами представлены кривыми на графике, которые иллюстрируют коэффициент трения в зависимости от рабочей температуры. Как видно у тормозных колодок серии RC (Racing Organic, для которого температуры 350 - 450°C можно рассматривать как нормальные эксплуатационные режимы) очень высокий коэффициент трения при высокой температуре, а состав SA (Sintered - для дорожного использования) разработаны для максимально эффективной работы средних и низких температурах, приблизительно 300 °C.
Это означает, что использование тормозных колодок серии SA на трассе приводит к чрезмерному нагреву тормозной системы и значительному снижению эффективности торможения (снижение коэффициента трения). И наоборот, гоночные составы при использовании на дороге (с намного более холодными дисками), дадут меньше тормозного усилия, и тормозной путь будет более длинными.
Проміжні склади являють собою компроміс між цими двома основними типами і забезпечують хороші робочі характеристики в більшості режимів, але з втратою якості в близьких до граничних робочих температур.