Продавець Мотоконтінент розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1255 відгуків
Ірпінь, Україна
+380 (66) 852-34-65
+380 (68) 884-10-62
+380 (96) 742-33-22
Мотоконтінент
Кошик

Гальмівні колодки BREMBO

Серії гальмівних колодок Brembo (гальмівні колодки для мотоцикла)

Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.

 Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.

 

У цій статті будуть докладно розглянуті різні серії гальмівних колодок Brembo (від Sintered до Carbon-Ceramic), особливості складу і найбільш ефективні галузі їх застосування - Racing (тільки для треку), Road (для дорожніх мотоциклів), Off-Road (для бездоріжжя і мотоциклів подвійного призначення).

 


Серія
Склад Опис Призначення Застосування
Racing RC Carbon-Ceramic Racing Передні
SC Sintered Racing / Road Передні
Road SA Sintered Road Передні
SP Sintered Road Задні
Carbon-Ceramic Carbon-Ceramic Road Передні і задні
Off-Road SD Sintered Off-Road Передні і задні
SX Sintered Off-Road і SuperMotard Передні і задні
TT Carbon-Ceramic Off-Road (Road) Передні і задні

 

 Склади, використовувані у виробництві гальмівних колодок, діляться на два основних типи: ORGANIC і SINTERED:

 

+ Склад Sintered - це металеві порошки з фрикційним матеріалом і абразивами змішані таким способом, щоб вийшов склад, який зберігає свої характеристики навіть при високих температурах. Гальмівні колодки цього складу працюють таким чином - металеві порошки створюють силу тертя колодок при високих температурах, фрикційний матеріал допомагає стабілізувати гальмівне зусилля, а абразиви очищають диски.

 

+ Склад Organic складається головним чином із сполучних смол, металів, фрикційних матеріалів і абразивів. При використанні цього складу силу тертя створюється металами і смолами, а фрикційні матеріали та абразиви, які виконують функції з очищення диска і стабілізації гальмівного зусилля.

 

Вибір складу - у всіх типів гальмівних колодок є свої області найбільш ефективного застосування, в яких вони повинні відповідати певним характеристикам: гонки - гальмування при високих температурах гальмівної системи, дорога - висока стабільність при низьких і середніх температурах, зносостійкість.

 

"Притирання" гальмівних колодок - це важлива процедура для всіх складів і особливо важлива для складу RC. Притирання гальмівних колодок для мотоцикла відбувається шляхом легкого гальмування кілька разів поспіль з нетривалими паузами, і подальшого різкого гальмування. Таким чином, створюється правильний цикл нагріву і охолодження, необхідний для підготовки гальмівної системи.

Тривалість періоду "притирання" залежить від складу - зазвичай для складу Organic потрібно більше часу, ніж для Sintered.

 

Серії Racing RC і SC. Гальмівні колодки для спортивних мотоциклів.

 

Колодки цих серій були розроблені, щоб гарантувати спортсменам виняткові робочі характеристики. Матеріали, які в них використані, головним чином відомі високим коефіцієнтом тертя і постійною ефективністю, особливо при високих температурах гальмівного диска. Ці характеристики гарантують чудову і рівномірне гальмування протягом всієї гонки, знижуючи ймовірність "провалу гальмівної ручки".

 

Серія RC (Carbon-Ceramic) - Тільки для треку. Справжній спортивний складу гальмівних колодок для мотоциклів. Підходить для будь-якого рівня змагань і трас. Коефіцієнт тертя цього складу стабільний при високих температурах, що дає постійне прогнозоване гальмування від кола до кола, від старту до фінішу. 

Передні колодки.

Серія SC (Sintered) - для міста і треку. Склад володіє відмінним коефіцієнтом тертя з першого гальмування, що безумовно важливо при міській їзді, а також забезпечить стабільне гальмування в умовах аматорських гонок. 

Передні колодки.

 

 

 

Колодки серій RC і SC не розраховані на використання при низьких температурах. Виробник рекомендує не застосовувати гальмівні колодки цих серій для дорожнього використання в умовах холодного клімату.

 

Серії SA, SP та Carbon-Ceramic. Для дорожніх мотоциклів.

 

Гальмівні колодки для мотоциклів цих серій зберігають високий коефіцієнт тертя незалежно від експлуатаційних режимів, як при високих, так і при низьких температурах, а також володіють тривалим терміном служби.

 

Серія SA (Sintered) - склад, розроблений спеціально для передніх гальмівних систем, володіє відмінними характеристиками не залежно від режимів і умов експлуатації. Ідеальна альтернатива оригінальним гальмівним колодкам. 

Передні колодки.

Серія Carbon-Ceramic - еволюція органічного складу з більш високим вуглецевої змістом. Цей склад дозволяє збільшити термін служби, а також забезпечує хороші робочі характеристики у всіх умовах експлуатації: при будь-якій температурі і вологості. 

Передні і задні колодки.

Серія SP (Sintered) - склад, що забезпечує високі гальмівні характеристики за будь-яких експлуатаційних умовах. 

Задні гальмівні колодки.

 

 

Порівняння серій гальмівних колодок Brembo.

 

 

З точки зору продуктивності два складу значно відрізняються один від одного за такими параметрами: 

 

Эффективность - коэффициент трения и стабильности фрикционного контакта, измеренного относительно основных физических параметров, которые изменяются в течения торможения, таких как: температура, скорость и время торможения. Эти параметры определялись как в условиях лабораторных тестов на стенде, так и на мотоциклах. 

 

Износ - этот параметр показывающий количество израсходованного материала трения выраженного как толщина (мм), или объемом, за число торможений (лабораторное испытание) или количество пройденного пути (на мотоцикле). 

 

Фрикционные различия между составами представлены кривыми на графике, которые иллюстрируют коэффициент трения в зависимости от рабочей температуры. Как видно у тормозных колодок серии RC (Racing Organic, для которого температуры 350 - 450°C можно рассматривать как нормальные эксплуатационные режимы) очень высокий коэффициент трения при высокой температуре, а состав SA (Sintered - для дорожного использования) разработаны для максимально эффективной работы средних и низких температурах, приблизительно 300 °C. 

 

Это означает, что использование тормозных колодок серии SA на трассе приводит к чрезмерному нагреву тормозной системы и значительному снижению эффективности торможения (снижение коэффициента трения). И наоборот, гоночные составы при использовании на дороге (с намного более холодными дисками), дадут меньше тормозного усилия, и тормозной путь будет более длинными. 

 

Проміжні склади являють собою компроміс між цими двома основними типами і забезпечують хороші робочі характеристики в більшості режимів, але з втратою якості в близьких до граничних робочих температур.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner