Гальмівні колодки BREMBO
- 1175365Гальмівні колодки BREMBO 07KA13SA синтетика для Kawasaki ZZR/GPZ,Suzuki GSF/GSX-R/GSXНемає в наявності1 277 ₴/комплект+380 (68) 884-10-62
- 1175364Гальмівні колодки BREMBO 07HO59SP рзадняя синтетика для HONDA CBR 1000 RR,KAWASAKI ZX-10R,SUZUKI GSX-RНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175354Гальмівні колодки BREMBO 07HO27SP HONDA CBR /HONDA CB/HONDA XL - Transalp/TRIUMPH Daytona/YAMAHA XJ,,,В наявності1 645 ₴/комплект
- 07HO2711Гальмівні колодки BREMBO 07HO2711 (оригінал HONDA CBR /HONDA CB/HONDA XL-Transalp/TRIUMPH Daytona/YAMAHA XJ,,,Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175358Мотоколодки BREMBO 07HO42SA HONDA CBR1100/ HONDA VFR800/ HONDA Goldwing 1800/HONDA XL/VICTORY/KAWASAKI VulcanВ наявності2 430 ₴/комплект
- 07HO4206Мотоколодки BREMBO 07HO4206 HONDA CBR1100/ HONDA VFR800/ HONDA Goldwing 1800/HONDA XL/VICTORY/KAWASAKI VulcanНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07HO42LAМотоколодки BREMBO 07HO42LA HONDA CBR1100/ HONDA VFR800/ HONDA Goldwing 1800/HONDA XL/VICTORY/KAWASAKI VulcanНемає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07KS0507Мотоколодки BREMBO 07KS0507 SUZUKI GSX-R/SUZUKI GSX/SUZUKI GSF/KAWASAKI ZX/ ZXR/ZZR аналог FDB 338Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 1175372Мотоколодки BREMBO 07KS05SP SUZUKI GSX-R/SUZUKI GSX/SUZUKI GSF/KAWASAKI ZX/ ZXR/ZZR аналог FDB 338В наявності1 701 ₴/комплект
- 1175362Гальмівні колодки BREMBO 07HO50SA для HONDA CBR 1000 RR/HONDA VFR 800/CBR 600 RR (FDB2181/BR 899/В наявності2 045 ₴/комплект
- 07BB04SAМотоколодки BREMBO 07BB04SA KTM EXC /SUZUKI Burgman/YAMAHA Tenere XT/BMW/DUCATI MULTISTRADA аналог FDB2018В наявності1 645 ₴/комплект
- 1175341Мотоколодки BREMBO 07BB04SP KTM EXC /SUZUKI Burgman/YAMAHA Tenere XT/BMW/DUCATI MULTISTRADA аналог FDB2018В наявності1 645 ₴/комплект
- 07BB0483Мотоколодки BREMBO 07BB0483 KTM EXC /SUZUKI Burgman/YAMAHA Tenere XT/BMW/DUCATI MULTISTRADA аналог FDB2018В наявності1 598 ₴/комплект
- 07GR69SDМотоколодки BREMBO 07GR69SD KTM SX 65 /KTM SX 85 /HUSQVARNA CR 65 аналог FDB 2157Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07YA1207Мотоколодки BREMBO 07YA1207 YAMAHA XJ 600.YAMAHA FZ 400/600 ,YAMAHA FZR 250/400 YAMAHA FZS 600..аналог FDB 386Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07YA12SPМотоколодки BREMBO 07YA12SP YAMAHA XJ 600.YAMAHA FZ 400/600 ,YAMAHA FZR 250/400 YAMAHA FZS 600..аналог FDB 386Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07KA1705Мотоколодки BREMBO 07KA1705 аналог FDB892 / MCB669 / BREMBO 07KA17/BRAKING BR 772CM44В наявності1 280 ₴/комплект
- 1175368Мотоколодки BREMBO 07KA17SX аналог FDB892 / MCB669 / BREMBO 07KA17/BRAKING BR 772CM44В наявності1 662 ₴/комплект
- 07KA17TTМотоколодки BREMBO 07KA17TT аналог FDB892 / MCB669 / BREMBO 07KA17/BRAKING BR 772CM44В наявності1 102 ₴/комплект
- 07YA2307Мотоколодки BREMBO 07YA2307 аналог FDB605 / MCB611 /BRAKING BR786SM1/ EBC FA252 /FDB605 / FA380В наявності1 166 ₴/комплект
- 1175377Мотоколодки BREMBO 07YA23SA аналог FDB605 / MCB611 /BRAKING BR786SM1/ EBC FA252 /FDB605 / FA380В наявності1 622 ₴/комплект
- 07HO2807Мотоколодки BREMBO 07HO2807 аналог FDB533 /TRW MCB593 / EBC FA187/BRAKING BR756Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07HO28SAМотоколодки BREMBO 07HO28SA аналог FDB533 /TRW MCB593 / EBC FA187/BRAKING BR756Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
- 07KA1907Мотоколодки BREMBO 07KA1907 аналог FDB2048 / TRW MCB682 / BREMBO 07KA19SA /BRAKING BR 772/EBC FA229Немає в наявностіЦіну уточнюйте+380 (68) 884-10-62
Серії гальмівних колодок Brembo (гальмівні колодки для мотоцикла)
Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.
Ефективність гальмування в чому залежить від гальмівних колодок. Brembo - світовий лідер у виробництві гальмових систем загалом і зокрема гальмівних колодок.
У цій статті будуть докладно розглянуті різні серії гальмівних колодок Brembo (від Sintered до Carbon-Ceramic), особливості складу і найбільш ефективні галузі їх застосування - Racing (тільки для треку), Road (для дорожніх мотоциклів), Off-Road (для бездоріжжя і мотоциклів подвійного призначення).
Серія | Склад | Опис | Призначення | Застосування |
Racing | RC | Carbon-Ceramic | Racing | Передні |
SC | Sintered | Racing / Road | Передні | |
Road | SA | Sintered | Road | Передні |
SP | Sintered | Road | Задні | |
Carbon-Ceramic | Carbon-Ceramic | Road | Передні і задні | |
Off-Road | SD | Sintered | Off-Road | Передні і задні |
SX | Sintered | Off-Road і SuperMotard | Передні і задні | |
TT | Carbon-Ceramic | Off-Road (Road) | Передні і задні |
Склади, використовувані у виробництві гальмівних колодок, діляться на два основних типи: ORGANIC і SINTERED:
+ Склад Sintered - це металеві порошки з фрикційним матеріалом і абразивами змішані таким способом, щоб вийшов склад, який зберігає свої характеристики навіть при високих температурах. Гальмівні колодки цього складу працюють таким чином - металеві порошки створюють силу тертя колодок при високих температурах, фрикційний матеріал допомагає стабілізувати гальмівне зусилля, а абразиви очищають диски.
+ Склад Organic складається головним чином із сполучних смол, металів, фрикційних матеріалів і абразивів. При використанні цього складу силу тертя створюється металами і смолами, а фрикційні матеріали та абразиви, які виконують функції з очищення диска і стабілізації гальмівного зусилля.
Вибір складу - у всіх типів гальмівних колодок є свої області найбільш ефективного застосування, в яких вони повинні відповідати певним характеристикам: гонки - гальмування при високих температурах гальмівної системи, дорога - висока стабільність при низьких і середніх температурах, зносостійкість.
"Притирання" гальмівних колодок - це важлива процедура для всіх складів і особливо важлива для складу RC. Притирання гальмівних колодок для мотоцикла відбувається шляхом легкого гальмування кілька разів поспіль з нетривалими паузами, і подальшого різкого гальмування. Таким чином, створюється правильний цикл нагріву і охолодження, необхідний для підготовки гальмівної системи.
Тривалість періоду "притирання" залежить від складу - зазвичай для складу Organic потрібно більше часу, ніж для Sintered.
Серії Racing RC і SC. Гальмівні колодки для спортивних мотоциклів.
Колодки цих серій були розроблені, щоб гарантувати спортсменам виняткові робочі характеристики. Матеріали, які в них використані, головним чином відомі високим коефіцієнтом тертя і постійною ефективністю, особливо при високих температурах гальмівного диска. Ці характеристики гарантують чудову і рівномірне гальмування протягом всієї гонки, знижуючи ймовірність "провалу гальмівної ручки".
Серія RC (Carbon-Ceramic) - Тільки для треку. Справжній спортивний складу гальмівних колодок для мотоциклів. Підходить для будь-якого рівня змагань і трас. Коефіцієнт тертя цього складу стабільний при високих температурах, що дає постійне прогнозоване гальмування від кола до кола, від старту до фінішу. Передні колодки. | |
Серія SC (Sintered) - для міста і треку. Склад володіє відмінним коефіцієнтом тертя з першого гальмування, що безумовно важливо при міській їзді, а також забезпечить стабільне гальмування в умовах аматорських гонок. Передні колодки.
|
Колодки серій RC і SC не розраховані на використання при низьких температурах. Виробник рекомендує не застосовувати гальмівні колодки цих серій для дорожнього використання в умовах холодного клімату.
Серії SA, SP та Carbon-Ceramic. Для дорожніх мотоциклів.
Гальмівні колодки для мотоциклів цих серій зберігають високий коефіцієнт тертя незалежно від експлуатаційних режимів, як при високих, так і при низьких температурах, а також володіють тривалим терміном служби.
Серія SA (Sintered) - склад, розроблений спеціально для передніх гальмівних систем, володіє відмінними характеристиками не залежно від режимів і умов експлуатації. Ідеальна альтернатива оригінальним гальмівним колодкам. Передні колодки. | |
Серія Carbon-Ceramic - еволюція органічного складу з більш високим вуглецевої змістом. Цей склад дозволяє збільшити термін служби, а також забезпечує хороші робочі характеристики у всіх умовах експлуатації: при будь-якій температурі і вологості. Передні і задні колодки. | |
Серія SP (Sintered) - склад, що забезпечує високі гальмівні характеристики за будь-яких експлуатаційних умовах. Задні гальмівні колодки. |
Порівняння серій гальмівних колодок Brembo.
З точки зору продуктивності два складу значно відрізняються один від одного за такими параметрами:
Эффективность - коэффициент трения и стабильности фрикционного контакта, измеренного относительно основных физических параметров, которые изменяются в течения торможения, таких как: температура, скорость и время торможения. Эти параметры определялись как в условиях лабораторных тестов на стенде, так и на мотоциклах.
Износ - этот параметр показывающий количество израсходованного материала трения выраженного как толщина (мм), или объемом, за число торможений (лабораторное испытание) или количество пройденного пути (на мотоцикле).
Фрикционные различия между составами представлены кривыми на графике, которые иллюстрируют коэффициент трения в зависимости от рабочей температуры. Как видно у тормозных колодок серии RC (Racing Organic, для которого температуры 350 - 450°C можно рассматривать как нормальные эксплуатационные режимы) очень высокий коэффициент трения при высокой температуре, а состав SA (Sintered - для дорожного использования) разработаны для максимально эффективной работы средних и низких температурах, приблизительно 300 °C.
Это означает, что использование тормозных колодок серии SA на трассе приводит к чрезмерному нагреву тормозной системы и значительному снижению эффективности торможения (снижение коэффициента трения). И наоборот, гоночные составы при использовании на дороге (с намного более холодными дисками), дадут меньше тормозного усилия, и тормозной путь будет более длинными.
Проміжні склади являють собою компроміс між цими двома основними типами і забезпечують хороші робочі характеристики в більшості режимів, але з втратою якості в близьких до граничних робочих температур.